Wednesday, September 14, 2005

...Aku

jari ku umpama tarian
yang kau tenung dipentas
hati ku umpama
untaian kalung kertas
jiwaku umpama
langkah yang malas
kalau kau sentuh jariku
dengan kaca..pastikan berdarah
jika kau gores hati ku
dengan pisau..pastikan luka
dan...harus kau sadung kakiku..
pastikan aku bisa tersungkur
dan...
inilah aku yang sebenarnya
mudah terasa segalanya
bagai yang kau rasa
Kerna aku juga maknusia
punya hati dan jiwa
tiada beza.......
(tribute to wanB)


~qiss~
...love does not record any wrongdoing...

4 comments:

lady 16/9/05 8:46 AM  

askum ben..
terima kasih dropped by..
memang kembar kut..hehe
thanks..first time tgk blog u
saya pun..'owhh'..my twin..
blog saya kak mayameera yg creat..
saya cuma terima dgn besar hati..thanks sis..again..
ben..jenguk2 laa yaa..
--------------------------------
Allooo louisJ..
no komen!!

Masy 16/9/05 10:39 AM  

hatiku pula..
macam apa ya...??
uhuk..xde idea aa skrg..
nantikan entry 19hb ni..bisa meremangkan bulu tengkuk..huhuh.. ;)

lady 16/9/05 12:32 PM  

askum lalingss..
penantian satu penyiksaan..
penyiksaan satu penderitaan..
penderitaan satu pengalaman...
wah..melalut lak dah..tapi kan..
why on 19th?
boleh meremang macam siamang tu tak..(been imagining how siamang look alike..)huhu..

Anonymous 23/9/05 1:46 PM  

kita semua adalah manusia ciptaan Tuhan...di sisinya kita tiada berbezaa. Yang membezakan kita ialah..manusia tu sendiri...

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP