Saturday, October 28, 2006

Salam Aidilfitri




















Salam Aidilfitri buat semua teman2 yang dikasihi..
Bloggers..dan juga teman2 yang membaca blog
saya yang seadanya ini..saya memohon kemaafan
dari ujung rambut hingga ke ujung kuku kaki..maafkan
saya kiranya terlalai dalam tutur kata yang terukir..
juga gurau senda yang terlebih..Ampun dan maafkan
saya....
Selamat berhari raya versi kota pula yaa selepas beraya
di kampung..

Pasni berderet laa open house..
selamat beropen house laa yaa.

~qiss~... bilerrr laa dpt jemput kwn2 dtg ni ek..


15 comments:

Anonymous 29/10/06 7:22 PM  

Salam Aidilfitri... esok dah start masuk keje balik... malehnye rase... :p

akirasuri 29/10/06 10:01 PM  

hari raya yang selamat kak qis ;)

nota: saya mahu duit raya :D

Anonymous 30/10/06 12:01 AM  

Salam Aidilfitri Qiss...thanks for the card!...tak sangka lak dpt..hehehe..

Anonymous 30/10/06 1:33 AM  

ya,sy juga mohon ampun ya..terima kasih :)

Anonymous 30/10/06 3:07 AM  

Ya,selamat beraya dikota :)

Sang Pencinta 31/10/06 2:13 AM  

Salam Perkenalan, teroka atas teroka atas teroka, tu dah kira 4 level dah tu, kalau MLM, (meniaga Larut Malam) dan kayo pakcik..apa pun

Selamat hari raya ke-8, semoga ramadhan yang telah pergi, syawal pula kembali, ketika mereka bersama keluarga, di hari yang mulia di hari raya, diriku kini tak punya siapaaaaa..aaa (bunyi perut, bukan suara dari perut)
opss ter'nasyid' la plak, jangan, kening pakcik masih normal...semoga kedua-dua bulan ini meningkatkan keCINTAan kita kepada Maha Pencinta, CINTA kita kepada mereka yang kita CINTAI, juga CINTA yang baru kita ketemu..wallahu'alam, dari hamba SANG PENCINTA

Zuri Aqim 31/10/06 10:52 AM  

maaf kerana menceroboh,

sekadar memenuhi masa lapang, baru sahaja berkecimpung dalam dunia blog dan ziarah ke blog lain bagi mendapatkan idea.

masih lagi dalam mood berhari raya? salam aidilfitri.

Masy 31/10/06 11:23 AM  

salam aidilfitri lalings..
thanks utk kad awk tu..alahai ntah bile ek sy nk balas tu..raya haji nanti bole?hihi

lady 31/10/06 2:54 PM  

salammm teman2 ku..
selamat hari raya yaa..ader raya lagi kan..hehe

salamm ZEMMs..
apa kabar? terima kasih kerana hadir di rumah saya ni..
dah mula kerja ek,saya punnnn...
suka tak suka kena sukakan gak,dah tugas kan.Senyum jer lerr..

Akiraaa..
salam sayang..
dah puas kutip duit rayer ker..
Raya pun dah selamat kan..hehe betul..betul..
erkss..nak wit rayer ek..bole..bole..nak berapa?cakap!eceehhh...nanti kak qis bagi ek..
bagi add cepat..

ND..salammm..
sama2 terkasih hehe..just a card.
tanda ingatan dan persahabatan..
harap ND enjoy ur raya with ur family n relatives..n frens too..

lady 31/10/06 3:04 PM  

salamm teman2..
dan selamat berhari raya juga..

KU..
selamat datang ke blog saya..n thank you!!
saya juga mohon maaf kalau KU kurang selesa dirumah saya ni..
almaklumlaa..serambinya memang tak diadakan..
dan selamat beraya di kota juga ...

Sang Pencinta..
salam kenal juga..
pakcik ker..saya teriak pakcik bole?eheehh..
aik??tak punya sesiapa?eh jangan..kalau ada mak ayah lagi jgn dinafikan kehadirannya..takat ilang tunang tu no hal kan hehehe..
ooo..kening normal lagi ek,best..best..anugerah tu..adehaii..
maafkan saya..termelalut laa pulak..apa2 pun..segalanya CINTA..tafsirannya meluas..seluas alam semesta..
siler laa datang lagi yaa..dialu2kan..

lady 31/10/06 3:12 PM  

salammm...
salamm raya juga..

"Al Irfan"..
anda dimaafkan ..sebbaek hari raya,dimaafkan laa juga hehe.
dan selamat berblog juga,dan selamat menahan sepak terajang dalam berblog..
datang lagi nanti yaa..kita tukar link ek..

lalingggssss...
salam aidilfitri juga untuk laling..puas tak beraya di kampung..saya seminggu di kg..tapi tak berjalan sangat.rumah kami tak putus2 dikunjungi,tak kering tangan main air kat sinki..baru tau penat ker tak jadi 'bibik'..
tak per..pengalaman..
errr..nak balas kad saya masa raya aji ek..bole jer..tapi nak anta kemana ek..balai polis kut..adehaii..sajer gurau..
selamat beraya dikota pulak..

akirasuri 1/11/06 11:27 PM  

dah sakan beraya dikota ke kak :D duit raya dapat tak ;) he he he...

lady 3/11/06 12:21 AM  

salamm Kira,
kak qis beraya diofis jer kira..tak dan lagi nak jalan2..kejer manyak ooo..
ni pun curik2 tgk web ..rest kejap lepas pening lalat dgn tender baru ni..sok nak present..our ceo laa..waduhhh..tak naik gaji tak patut nih..
..bertunggu tangga nih..tikar bantal jer tak bawak sekalik..

Sunan_Jati 5/11/06 8:16 AM  

assaalamualaikum.. sj jer jengah jap.. huaurhrhrhu!

Aku Bukan Bidadari 9/11/06 1:26 PM  

sis..apa kabar?lama x dengar citer.. huhu sibok yer sis?

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP