Wednesday, November 30, 2005

Dalam hati saya ada Awak..


Hari itu kita gaduh
Saya main-main
Awak ingat betul-betul
Tak tau nak buat macamana lagi
lantak awak laa..

Semalam kita berselisih
Saya buat dunno
Awak pandang saya
Saya buat dunno jugak
Degilnyer saya..

Saya nampak awak
Saya nak panggil
Tapi awak tak toleh
Sebab..saya panggil dalam hati!
Bodohnyer saya..

Awak tegur saya
Saya buat dunno
Tapi awak tak tahu happynyer saya
Saya dengar awak cerita
Awak kata dah jatuh cinta
Sedihnyer saya...

Awak keluar tengok wayang
Saya pun..
Awak keluar dengan dia
Saya tengok jer..

Awak call saya
Mengacau betul..tengah tido laaa!
Saya layankan saja
Awak cakap awak dah putus
Saya senyum sampai ketelinga
Tapi awak tak nampak
Saya cakap..kesiannya awak
Hipokritnya saya!!!

Hari jadi saya..awak luper
Saya sedih...
Tapi tak pe..awak bukannya sesiapa
Awak minta maaf..saya senyum aje
Saya kata, tak kisah..

Awak belanja tengok..national treasure
Issskhh tak romantiknyer..
Tapi best per !!

Saya dapat bunga..cantik!! suker sangat!
Tapi tak tahu saper pengirimnya
Awak nampak,awak terus balik
Saya panggil awak
Tapi awak tak toleh..
Saya cuma nak bagitau...

Awak!!! LORI!!!!!

Saya kejar awak..awak terus jalan
Saya tolak awak..awak jatuh
Saya nampak lori,betul2 depan saya!
Kalau lah sempat,saya nak bagitau awak..

SAYA SAYANG AWAK...!!!
.........................
........................
myspace

myspace graphics



..moral of the story:
Kiranya anda sayangkan sesaorang dlm hidup
anda..NYATAKAN!!
Hargai orang yang anda sayangi dan mereka
yang menyayangi anda...

~Qiss~
..True friendship is like sound health,the value of
it seldom known until it is lost..

5 comments:

Anonymous 30/11/05 2:00 PM  

dulu-dulu, saya malu nak meluahkan perasaan, tetapi sekarang saya pun tak tau macam mana saya boleh jadi begitu berani untuk menyatakan perasaan hati..hasilnya?...mengkagumkan...(biar luahkan sebelum terlambat, tak dapat pun tak pa, tapi hati puas, sebab orang tu dah tau....hehehe)

meera 30/11/05 4:32 PM  

hmmmmm.... sukarnya untuk mengungkap kata cinta itu, cukuplah sekali terasa peritnya.. fobia & trauma rasanya

kuchaiz^iman 30/11/05 7:23 PM  

lama xdatang rumah akak...akak sihat?iman alhamdulillah..cuma xsempat nak apdate lah bz sangat..balik aja dari bercuti mmg xsempat nak wat apa pun..akak sedihlah entry akak tu..ntahlah akak..tak tahu nak cakap mcm mana.. :) iman doakan akak bahagia walau mcm mana pun .. muahhhh!! rindu akak...

Deanz 1/12/05 11:19 AM  

...bunga-bunga cinta . :D Amboiii....

Masy 1/12/05 2:50 PM  

cinta ekk...
lots of quote bout it..nantilaa kite tulis..buku ada kat umahla plk..

~love u

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP